Odpowiadasz na:

Powracający kierowca sprzed 20 lat, wtedy był facetem od Harleya, teraz znowu kupił Harleya. Fajnie było wrócić do huśtawki. Około 1,5 tysiąca mil z powrotem w siodle po przejściu MSF, a następnie... rozwiń

Powracający kierowca sprzed 20 lat, wtedy był facetem od Harleya, teraz znowu kupił Harleya. Fajnie było wrócić do huśtawki. Około 1,5 tysiąca mil z powrotem w siodle po przejściu MSF, a następnie kilka innych kursów szkoleniowych z niską prędkością. Dojeżdżam trzy dni w tygodniu, kiedy jest ładna pogoda.

Przyjaciel pozwolił mi wyjąć 899 Panigale i był uzależniony od wyczucia przedniego końca i skrętu. Zbyt dużo mocy dla mnie na początek i cóż, nie chcesz rozbić czyjegoś motocykla. To była najłatwiejsza rzecz na świecie, aby po prostu iść tam, gdzie chcesz. Czuję, że walczę z Harleyem w ruchu ulicznym, walcząc z nim przy niskich prędkościach, w zasadzie najgorszym w ruchu SoCal.

Wziąłem MT03 tylko po to, aby dojeżdżać do pracy i całkowicie zmieniłem zdanie na temat motocykli pionowych / sportowych. Mogę dzielić pasy, mogę wcinać się w ruch uliczny Mogę usta https://routerlogin.uno/ wić rower dokładnie tam, gdzie chcę. Moc wysokich obrotów jest niesamowita. Mogę sobie tylko wyobrazić, jak to jest na 600 lub większej. Również ABS jest fajny, a wtrysk paliwa jest jeszcze lepszy. Czucie hamulca jest również całkiem dobre, ale nie pociąga za sobą 1000 funtów roweru i rowerzysty.

Rezerwuję dzień na torze treningowym, ale w tej chwili jestem po prostu zdumiony kątem pochylenia, który mogę osiągnąć nawet przy normalnych prędkościach, kontrolą, jaką mam w ruchu ulicznym, a nawet prędkością. Nie jest to Harley o mocy 110 ft/lb o mocy 110 KM, ale przy 370lb jest bardzo szybki w mieście i jest świ https://19216801.onl/ etnym narzędziem edukacyjnym. Myślę, że w prawdziwym świecie jest to szybsze, ponieważ tak łatwo mogę dzielić pasy.
skomentujpopieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

issue got solved

zobacz wątek
3 lata temu
haxelfebl

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry