Odpowiadasz na:

Re: Joanna - ocena

Szanowna Pani,

Bardzo nam przykro, że miała Pani takie doświadczenia z naszą firmą. Rzeczywiście, mimo naszych starań, nie zawsze mamy wpływ na utrudnienia w ruchu drogowym, zwłaszcza... rozwiń

Szanowna Pani,

Bardzo nam przykro, że miała Pani takie doświadczenia z naszą firmą. Rzeczywiście, mimo naszych starań, nie zawsze mamy wpływ na utrudnienia w ruchu drogowym, zwłaszcza w Gdańsku, co niestety czasami skutkuje opóźnieniami. Niemniej jednak zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest punktualność, dlatego w ramach naszego rozwoju wprowadziliśmy zmiany organizacyjne. Obecnie mamy dedykowanego koordynatora, który lepiej zarządza zleceniami i dba o sprawniejszą komunikację między naszymi zespołami a klientami.

Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności i mamy nadzieję, że w przyszłości będziemy mieli okazję pokazać, że te zmiany przynoszą realne efekty.

Z wyrazami szacunku,
Menadżer Zakładu sprzątania motylek
Marcel Fiuk

zobacz wątek
14 godzin temu
~Marcel Fiuk

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry