Widok

KOBIETA Z KLUCZEM:)))

Rowery Temat dostępny też na forum:
Kochani pisze bo jestem laikiem w kwestii remontu roweru, ale niestety zostałam sama z tym a nie stać mnie na warsztat rowerowy.
Co może być przyczyną przerywania łańcucha na największej osi przedniej? Dodam że rower ma 18 przeżutek(przerzutek:) )
jak jest na małej przedniej to wszysko ok problem jest właśnie na największej. Mam nadzieję ze nie spotkam się tu ze złośliwymi wypowiedziami ale poprostu się nie znam:(((
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
O ile dobrze Cie rozumiem, lancuch zrywa sie z zebatki, przeskakuje? Najprawdopodobniej zebatka jest juz zuzyta i trzeba ja wymienic
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tak zrywa się...o kurcze wymiana to już dla mnie mega wyzwanie:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kamila - hmmm a możesz zdjęcia jakoweś wrzucić ?? będzie łatwiej ocenić .... a wymiana tarczy nie jest taka skomplikowana...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Skomplkowana może nie jest ale trzeba mieć specjalny klucz który kosztuje jakieś 15 zł + koszt nowej korby min 40 zł.
Nie korzystam z serwisów ale może w serwisie za zbliżone pieniądze wymienią korby.
Może jednak znajdzie się ktoś uczynny z Pruszcza ?
Ja co prawda zarobiony jestem ale gdyby sprawa dotyczyła Gdańska lub najlepiej Przymorza to zaoferowałbym pomoc.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Przymorzak, Kamila nie musi wymieniac calej korby tylko sama zebatke! Nie wiem jaka ma korbe, ale na ogol blat /ta najwieksza zebatka/ jest przykrecony 4ma srubami, kt mozna odkrecic kluczem imbusowym 4mm przy czym korby nie trzeba demontowac. Mysle, ze jak sie Kamila zaopatrzy w odpowiedni blacik i usmiechnie do chlopakow z serwisu rowerowego to jej to zrobia za free ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0