Widok

Kamienice Magellana

Kamienice Magellana Temat dostępny też na forum:
Kamienice Magellana to zespół dwóch trzypiętrowych budynków zlokalizowanych w Nowym Porcie przy ul. Wyzwolenia. Bliskość komunikacji miejskiej tramwajowych, a także niedawno wyremontowanej szerokiej ul. Marynarki Polskiej to główne atuty inwestycji. W przyszłości do Marynarki Polskiej planowane jest \"podłączenie\" Trasy Sucharskiego, Trasy Słowackiego oraz także Drogi Zielonej. W efekcie ...
przeczytaj więcej o inwestycji
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

nieciekawa okolica

kiedyś bedzie tu ladnie, wiec moze warto zainwestowac, architektura udana
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 11

dobra lokalizacja

- bardzo dobre położenie.
- blisko do środków komunikacji 4,10,15,148
- 10 min spacerem do plaży
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 8

Lokalizacja to nie wszystko...

chciałem kupić tam mieszkanie, ale wiem od kilku podwykonawców że nie płacą im za wykonaną pracę. wysprzedają majątek, zwalniają ludzi na budowie.
Myślę, że te budynki pójdą pod młotek.
Z doświadczenia wiem, że ludzi zwalnia się na końcu, bo to jest najmniejszy koszt w porównaniu do budowy.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2

brednie

jakie bzdury ...
termin odiory mieszkania juz jest...
wiec pod mlotek to se glowe swoja podloz
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 10

piekne kamienice

mieszkanie odebrane, standard ekstra, to wspaniale miejsce blisko morza i stadionu:) już się nie mogę doczekać...
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 12

jeszcze nie skończone

Jeszcze dużo pracy zostało, aby skończyć tą inwestycję. Choć mieszkańcy mieszkają to nie ma tam jeszcze drzwi do klatek schodowych, brama wjazdowa nie działa, klatki są nieskończone no i jeszcze mnóstwo drobnych poprawek jest do zrobienia. Nawet drugiego placu zabaw jeszcze nie ma.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Porazka

Ludzie nie dajcie się robić w bambuko. Deweloper chce sie zwinac i sie wyprzedaje. Mieszkanie katasrofalnej jakosci. Nabiajam sie z was jak to kupujecie.

Basia
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 9

Porażka

Miały być mieszkania "premium" a mamy bubel. Lista usterek sięga 50 punktów, do tego nie ma drzwi do klatek, czasami przez cały weekend nie działają grzejniki (przypominam - mamy mrozy -15 stopni), w garażu topniejący śnieg robi basen. Generalnie zdrowo przepłaciliśmy kupując tutaj mieszkania.
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 5

Super

Budyneczki są śliczne, a Nowy Port ma przejść rewitalizację - zamierzam się tam rozejrzeć za mieszkankiem
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 8

Oj Panie Niezadowolony Mieszkańcu

Mieszkam pewnie gdzieś obok Pana, i jedyne co mogę powiedzieć - to ciężko w to uwierzyć co Pan tu pisze , bo za te pieniądze -budynki są super i grzejniki grzeją,w garażu śniegu nie widziałam i w sumie oprócz "niesympatycznych " sąsiadów na nic innego nie można narzekać.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 13

nie wszyscy sasiedzi sa niesympatyczni hehe

ten niezadowolony to pewnie jeden z tych co zgrywaja milionerow na terenie naszego osiedla :) wydal cale oszczednosci lub cala kase po szpedaniu mieszkania w falowcu i myslal ze jest Panisko :) chociaz jest sie z kogo posmiac a jest paru delikatnie mowiac przypalow co mysla ze kamiennica magellana to ich prywatny dom wielorodzinny. P.S co nie ktorzy by mogli zaczac placic czynsz bo zadluzenie rosnie mili bogacze.
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 5

mieszkam na 1 pietrze - sąsiedzi beznadziejni z okna widok na same garaże i same graty dookoła sam syf i same meliniarze ...
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 7

jakub to ty???? na pewno?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2
akurat mieszkania w falowcu mają przynajmniej ładny widok na obie strony bloku, szczególnie te tak od 4-5 piętra i wyżej :P
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

super jest

tylko deweloper beznadziejny, i administrator nie lepszy
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1
potwierdzam administrator beznadziejny !!!
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
czyli d*pa blada u sąsiada... u sąsiadki blade pośladki.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3
do góry