Zniechęciłam się do Rosmanna przy ulicy Nieborowskiej w Gdańsku za sprawą niekompetentnej, nie potrafiącej przyznać się do błędu, obsługi. Będąc w Rosmannie dzień przed feralnym dniem zakupów, "upatrzyłam" sobie szczotkę do włosów, która została przeceniona. Przyszłam dzień później, szczotka i cena były. Ucieszona - zapłacę 17 zł mniej, bo produkt przeceniony. Po zakupie, gdy odeszłam od kasy i spojrzałam na paragon, okazało się, że produkt został skasowany na kwotę 56.99 zł, czyli przed przeceną. Miła pani kasjerka podeszła ze mną do półki, zeskanowała cenę. Okazało się, że obniżka dotyczyła nie tej szczotki do włosów, mimo że opis produktu na cenie zgadzał się. Zawołano inną panią z obsługi, która zaczęła mętnie tłumaczyć, że pod tą obniżoną ceną jest karteczka z tą właściwą ceną, że nie ma jak tu inaczej włożyć tego, umieścić, a w ogóle nie można tego zmienić, gdyż ktoś tam z "góry Rosmanna" życzy sobie - jeżeli jest promocja - aby cena widniała do końca miesiąca, mimo iż produkt został dawno wykupiony, bo przecież może przyjdzie nowy towar i tam się go umieści pod tę cenę. Jakoś nie przyszło do głowy tej pani prawo konsumenckie...a szkoda.