Dzień dobry,
dziękujemy za podzielenie się opinią. Bardzo przykro nam, że realizacja inwestycji Jasieńskie Domy I nie przebiegła zgodnie z Pani oczekiwaniami. Opóźnienia w harmonogramie są...
rozwiń
Dzień dobry,
dziękujemy za podzielenie się opinią. Bardzo przykro nam, że realizacja inwestycji Jasieńskie Domy I nie przebiegła zgodnie z Pani oczekiwaniami. Opóźnienia w harmonogramie są sytuacjami wyjątkowo trudnymi zarówno dla Klientów, jak i dla nas jako firmy, i rozumiemy, jak duży wpływ mają na komfort i poczucie bezpieczeństwa właścicieli lokali.
Z przykrością przyjmujemy także uwagi dotyczące kontaktu z naszej strony. Nie jest to standard, do którego dążymy, i będziemy analizować wewnętrznie, dlaczego komunikacja w tym przypadku nie spełniła oczekiwań.
Chcielibyśmy indywidualnie omówić wszystkie zgłoszone przez Panią kwestie. Prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem sprzedaz@3cityestate.com, abyśmy mogli ustalić szczegóły.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i zapewniamy, że traktujemy Pani uwagi bardzo poważnie.
zobacz wątek