Dramatyczna obsługa klienta! Odradzam, nie polecam i przestrzegam! Pan najchętniej rozliczy się pod stołem bez rachunku, a jak trzeba coś poprawić, wykonać działanie to nie liczcie na odpowiedź.
Od wielu miesięcy czekam, aż Pan Wojciech Kubacki zrobi mi ponowny pomiar i wykona lustro, które zostało podczas remontu mieszkania uszkodzone przez innego wykonawcę. Poprosiłam, aby wykonał mi takie samo lustro, ja zapłacę za nie ponownie. Podczas rozmowy stwierdził, że przyjedzie na pomiar. Do tej pory nie odpisuje na wiadomości.
Dzisiaj skontaktowałam się z nim, aby temat wyjaśnić. W słuchawce usłyszałam: "Myślałem, że to już zamknięte. Jak tyle czasu nie odpowiadam klientom to raczej idą gdzieś indziej". No uśmiałam się po pachy.
Panie Wojtku, cieszę się, że w Pana branży jest taki dobrobyt. Życzę, aby Pan korzystał. Jak tylko koniunktura się zmieni, może być trudno z takim podejściem do klienta.