Widok
Kasia - opinia
Przez 2 lata mieliśmy slaby sygnałTV technik powiedzial ze tak musi byc bo deweloper zaoszczedzil na kablach, po 2 latach okazalo sie klamstwem,ten sam technik wyregulowal sygnal na cacy!!!!! 2 lata placilismy za szajs!!!!
Teraz w czasie urlopu za opoznienie w platnosci 14 dni mamy odciety internet!!!
Nie polecam
Teraz w czasie urlopu za opoznienie w platnosci 14 dni mamy odciety internet!!!
Nie polecam
Moja ocena
BIALL-NET
kategoria: Dostawcy internetu
obsługa: 1
oferta: 4
jakość usług: 3
awaryjność: 3
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 2
3.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Szanowna Pani,
pozwolę sobie odnieść się do obu przypadków, które Pani przytoczyła:
1) Sytuacja z sygnałem TV: proszę o wysłanie pisma reklamacyjnego lub chociaż maila na adres: marketing@biall.net.pl w celu ustalenia adresu świadczenia usług, historii kontaktów i prac naszych serwisantów. Musimy zweryfikować co się zmieniło w ciągu tych 2 lat. Jeżeli okaże się, że nasz serwisant nie wypełnił należycie swoich obowiązków to należy się Państwu rekompensata.
2) W przypadku ograniczenia usługi dostępu do Internetu to wg. regulaminu który Pani podpisywała abonament jest płacony do 10-ego dnia każdego miesiąca. W przypadku braku płatności jest wysyłany mail z przypomnieniem a jeżeli w dalszym ciągu nie odnotujemy wpływu należności to po około 2 tygodniach następuje ograniczenie dostępu do internetu. Wszystkie te ustalenia zostały przez Panią zaakceptowane, gdyż podpisała się Pani na wszystkich drukach podczas podpisywania umowy z naszą firmą a my tylko realizujemy te ustalenia.
Podsumowując: proszę o wysłanie pisma reklamacyjnego w sprawie pierwszego punktu.
pozwolę sobie odnieść się do obu przypadków, które Pani przytoczyła:
1) Sytuacja z sygnałem TV: proszę o wysłanie pisma reklamacyjnego lub chociaż maila na adres: marketing@biall.net.pl w celu ustalenia adresu świadczenia usług, historii kontaktów i prac naszych serwisantów. Musimy zweryfikować co się zmieniło w ciągu tych 2 lat. Jeżeli okaże się, że nasz serwisant nie wypełnił należycie swoich obowiązków to należy się Państwu rekompensata.
2) W przypadku ograniczenia usługi dostępu do Internetu to wg. regulaminu który Pani podpisywała abonament jest płacony do 10-ego dnia każdego miesiąca. W przypadku braku płatności jest wysyłany mail z przypomnieniem a jeżeli w dalszym ciągu nie odnotujemy wpływu należności to po około 2 tygodniach następuje ograniczenie dostępu do internetu. Wszystkie te ustalenia zostały przez Panią zaakceptowane, gdyż podpisała się Pani na wszystkich drukach podczas podpisywania umowy z naszą firmą a my tylko realizujemy te ustalenia.
Podsumowując: proszę o wysłanie pisma reklamacyjnego w sprawie pierwszego punktu.
Myślę że jakby Pani poinformowała Biall-Net o wyjeździe i zagwarantowaniu że zapłaci Pani nawet za dwa miesiące to napewno nikt by Pani nie odcinał internetu. Serwisant też ma kupę roboty i napewno nie chce mu się specjalnie odcinać każdemu netu. Ja mam już 8 lat umowę z Biall-Netem i jestem zadowolony. Można się dogadać i osobiście i telefonicznie. Jak trzeba idą na rękę i wszystko da się załatwić jak się chce. To też są normalni ludzie. Pozdrawiam Pana Tomka który radą i swoją działalnością potrafi współdziałać z ludźmi. A jeśli są nawet awarie to wystarczy telefon i zaraz zrobią i sprawdzą dlaczego.