Widok

Kat C czy C+E

witam
planuję całkowicie zmienić branżę i zmienić pracę stąd mam dwa pytania:
1. gdzie jest najlepsza szkoła jazdy na tę kategorię - Gdańsk
2. c lub c+e to jest ta sama cena, lepiej robić C później E czy za jednym zamachem - nie mam doświadczenia w prowadzenia pojazdów ciężarowych dlatego nie wiem czy dla w miarę ogarniętego kierowcy kat B jest to arcy ciężka sztuka czy też do opanowania

dodam że nie interesuje mnie jazda na TIRach w dalekich trasach tylko praca stacjonarna
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Poldek lub Artom

najpierw musisz zrobic C zeby robic E

i nie jazda na tirach a na pojazdach ciezarowych bo TIR to karnet przewozowy

nie zapomnij o kwalifikacji na kurs przewozu rzeczy i karcie kierowcy
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1
są dwa rodzaje kursów proponowanych przez szkoły jazdy c lub c+e w takiej samej cenie - muszę jutro zapytac u źródła jak to wygląda
jeżeli chodzi o dalsze formalności to po zdaniu już egzaminu, tylko czuję, że może nie być łatwo - wszystko się okaże jak wsiąde za stery takiego pojazdu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
no tak ale i tak trzeba zrobic c i wydac 2 tysiaki i potem c+e tez 2 tysiaki
pamietaj samo prawko nic nie daje
a co do siadania za sterami...solówką jezdzisz jak osobowka tyle ze wieksza
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jeżeli chcesz zostać kierowcą zawodowym i jeździć tirem to zapoznaj się z artykułem szkoły jazdy, który w punktach opisuje jakie kursy i dodatkowe szkolenia musisz uzyskać by zostać kierowcą ciężarówki ;) - https://www.naukajazdy.wroc.pl/news/jakie-prawo-jazdy-na-tira.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy będzie Ci trudno jezdzic takim pojazdem to ciezko stwierdzic, jak kilka lat przejezdziles jakims busem to powinienes dac radę, jesli nie to może być mały szok :)

Zeby dojsc do C+E to jakies 9000zl kosztów, samo C to 7000zł
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0