Widok
Kat C czy C+E
witam
planuję całkowicie zmienić branżę i zmienić pracę stąd mam dwa pytania:
1. gdzie jest najlepsza szkoła jazdy na tę kategorię - Gdańsk
2. c lub c+e to jest ta sama cena, lepiej robić C później E czy za jednym zamachem - nie mam doświadczenia w prowadzenia pojazdów ciężarowych dlatego nie wiem czy dla w miarę ogarniętego kierowcy kat B jest to arcy ciężka sztuka czy też do opanowania
dodam że nie interesuje mnie jazda na TIRach w dalekich trasach tylko praca stacjonarna
planuję całkowicie zmienić branżę i zmienić pracę stąd mam dwa pytania:
1. gdzie jest najlepsza szkoła jazdy na tę kategorię - Gdańsk
2. c lub c+e to jest ta sama cena, lepiej robić C później E czy za jednym zamachem - nie mam doświadczenia w prowadzenia pojazdów ciężarowych dlatego nie wiem czy dla w miarę ogarniętego kierowcy kat B jest to arcy ciężka sztuka czy też do opanowania
dodam że nie interesuje mnie jazda na TIRach w dalekich trasach tylko praca stacjonarna
Jeżeli chcesz zostać kierowcą zawodowym i jeździć tirem to zapoznaj się z artykułem szkoły jazdy, który w punktach opisuje jakie kursy i dodatkowe szkolenia musisz uzyskać by zostać kierowcą ciężarówki ;) - https://www.naukajazdy.wroc.pl/news/jakie-prawo-jazdy-na-tira.html
Dokładnie, trochę za dużo!