Widok
Kierowcy nie rozumieją świateł
Jak jest zielone dla rowerzysty to trzeba mu ustąpić pierwszeństwa a nie pakować się na przejazd. I niech nikt nie mówi że nie było mnie widać bo wystarczy spojrzeć do przodu. Dzisiaj rano prawie zostałem rozjechany na tym przejeździe!
więcej
więcej
Tam jest droga dla rowerów i pieszych (c-13/c-16)
Dodatkowo jest przejazd rowerowy oraz sygnalizacja świetlna. Nawet bez świateł pojazd zmieniająca kierunek jazdy ma ustąpić wszystkim pierwszeństwa poruszającym się wzdłuż kierunku jazdy drogi z której zjeżdża.,więc gościu w tym białym suviku nie powinien wjechać przed rowerzystę. Jak się douczysz przepisów i zaczniesz ich przestrzegać to pogadamy.
moja opinia
Można zejść z roweru i normalnie przejść / nie zawsze trzeba pedałować. Można na skrzyżowaniach jechać wolniej i też się rozglądać na prawo i lewo. Ciekawa jestem teraz opinii kierowców i rowerzystów na trasie Starogardzka / Trakt św Wociecha . wyraźny znak stop dla rowerzystów a z impetem wjeżdżają i myślą że to my kierowcy mamy uważać. Dramat !!!
Zanim ktoś skomentuje kierowcę samochodu niech popatrzy na kierowców rowerów. I na odwrót. Większość z nas jeździ tym i tym. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia - TAKA jest prawda
Zanim ktoś skomentuje kierowcę samochodu niech popatrzy na kierowców rowerów. I na odwrót. Większość z nas jeździ tym i tym. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia - TAKA jest prawda
Wyluzuj
Jeździłeś kiedyś autem w mieście?
Trochę wyrozumiałości paniczu bo droga rowerowa nie jest Twoim prywatnym terenem i korzystają z niej również inni.
Nie bronię kierowcy ale takie sytuacje są codziennością będąc pieszym/rowerzystom/ kierowcą samochodu, skoro przerasta Cię taka rzeczywistość polecam melisę lub wizytę u specjalisty a nie wstawianie bezsensownych filmików.
Trochę wyrozumiałości paniczu bo droga rowerowa nie jest Twoim prywatnym terenem i korzystają z niej również inni.