Widok

Klient się liczy do momentu kupna roweru.

Kupiłem w tym sklepie już dwa markowe rowery. Muszę przyznać, że wybór jest bogaty, a ceny konkurencyjne. Byłem przekonany, że przedstawiciel Gianta i innych znanych firm zapewni mi dostęp do części i fachowy serwis. Jednak popełniłem błąd. Od miesiąca próbuję kupić drobną, lecz niezbędną część do Gianta. Słyszę tylko odpowiedź "proszę przyjechać za dwa tygodnie". I tak już trzy razy z Gdyni tam jeżdziłem. Przecież mogę im zapłacić, a oni zamówić dla mnie tą część i poinformować mnie, kiedy już ją sprowadzą. Jestem bardzo rozczarowany.
Moja ocena
obsługa: -
 
asortyment: 5
 
jakość usług: 2
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 2
 
3.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
mam podpbne doświadczenia z Żuchlińskim, jego podejście do klienta jest szokujące, dla niego liczy się tylko sprzedaż, a potem ma wszystko gdzieś. Serwis beznadziejny o obsługa to już kompletna poraszka - sami kretyni, zresztą właściciel nie lepszy.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry