Widok

Klient zapłacił, niech klient się wypcha

Podejście do klienta koszmarne. Kontaktowałam się z nimi naście razy, aby zamówić serwis gwarancyjny. Nie odpowiadają na maile, nie oddzwaniają, trzeba się wielokronie przypominać, nie dotrzymują terminów. Odradzam.
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: 4
 
przystępność cen: 3
 
czas realizacji: 2
 
ocena ogólna: 2
 
2.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zgadzam się w 100% z tą opinią. Firma ja wyrwie od klienta kasę to już go traktuje jak wroga, o reklamacji nie ma mowy, drzwi napuchnięte - winny klient, krzywe - winny klient, drzwi przyjechały z fabryki uszkodzone ale winny klient itd. ODRADZAM
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry