Widok
Klientka - opinia
Nie polecam współpracy z firmą DOM-TOUR. Pani w sklepie traktuje klienta jak zło konieczne, jest nieprzyjemna i lekceważy klienta od samego początku. Nie wstanie zza biurka, aby przedstawić ofertę na ekspozycji, nie przedstawi oferty w katalogach, o wszystko trzeba się dopytać, a jak zadaje się pytania, pani niewielką ma wiedzę na temat usług i artykułów, które ma sprzedać. Jednocześnie permanentnie należy się domagać informacji, kiedy w końcu usługa zostanie wykonana (przekroczony termin o 2 miesiące!). A jak już dochodzi do wykonania usługi, okazuje się że inna ekpia wykona resztę zamówienia, co przekłada się na opóźnienie o kolejne 3 tygodnie. Firma ma wirutalnego szefa, który także ma w nosie, co się dzieje w firmie, ponieważ nie życzy sobie kontaktu z klientem, wówczas, gdy należałoby wyjaśnić zaniedbania ze strony obsługi w sklepie, czy monterów, czy opóźnienia w realizacji usługi. Firemka krzak bez jakichkolwiek profesjonalnych standardów obsługi klienta.
Moja ocena
DOM-TOUR
kategoria: Okna i parapety
obsługa: 1
asortyment: 2
jakość usług: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.2
* maksymalna ocena 6