Widok

Kompletne DNO

Vectra to kompletne DNO. Trafiłem "pod jej skrzydła" z przypadku, gdyż wykupili poprzedniego dostawcę. I zaczęły się problemy!
- jakość łącza słaba,
- awaryjność wysoka,
- obsługa techniczna DNO absolutne!
Dzwonienie na BOK to porażka zupełna - 1 (słownie jeden) numer telefonu. Oczywiście trzeba wysłuchać maszyny, która najpierw zareklamuje, potem zapoda cyferki do wciśnięcia i tak w kółko. Na koniec, kiedy już przejdziesz przez te etapy, to ... konsultant nie odbierze tylko komunikat "oddzwonimy w ciągu kilku godzin".
A żeby było śmieszniej, to na koniec okazuje się, że mają taki burdel w kwitach iż abonent o podanym numerze z faktury nie istnieje...
BRAWO Vectra.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 2
 
jakość usług: 1
 
awaryjność: 2
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 1
 
1.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Abonent, prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli zweryfikować zgłoszoną kwestię i pomóc w jej wyjaśnieniu. Dziękujemy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry