Widok
Kompletny brak kompetencji...
osób zajmujących się Otwartym Funduszem Emerytalnym Generali w tym oddziale. Nie wiedzą na jakim druku wypełnić wniosek o przystąpienie do własnego funduszu, po sporządzeniu błędnej umowy nie informują o tym klienta (o czym zainteresowany dowiaduje się w piśmie z ZUSu upominającym, że nie wybrał jeszcze żadnego OFE i zostanie mu przyznany jeden na drodze losowania). Kompletnie nie poczuwają się do odpowiedzialności za popełnione pomyłki - nie oddzwonili po żadnej z trzech rozmów telefonicznych wykonanych przeze mnie z pytaniem dlaczego nadal nie jestem zarejestrowany. Po kolejnym telefonie oddzwonił jakiś opryskliwy przełożony, który z wielką łaską... zrzucił odpowiedzialność na swojego pracownika. NIE POLECAM. STRATA CZASU I NERWY.
Moja ocena
Generali
kategoria: Ubezpieczenia
oferta: -
jakość usług: -
pomoc merytoryczna: -
przystępność cen: -
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6