Widok

Kompletny brak kompetencji...

osób zajmujących się Otwartym Funduszem Emerytalnym Generali w tym oddziale. Nie wiedzą na jakim druku wypełnić wniosek o przystąpienie do własnego funduszu, po sporządzeniu błędnej umowy nie informują o tym klienta (o czym zainteresowany dowiaduje się w piśmie z ZUSu upominającym, że nie wybrał jeszcze żadnego OFE i zostanie mu przyznany jeden na drodze losowania). Kompletnie nie poczuwają się do odpowiedzialności za popełnione pomyłki - nie oddzwonili po żadnej z trzech rozmów telefonicznych wykonanych przeze mnie z pytaniem dlaczego nadal nie jestem zarejestrowany. Po kolejnym telefonie oddzwonił jakiś opryskliwy przełożony, który z wielką łaską... zrzucił odpowiedzialność na swojego pracownika. NIE POLECAM. STRATA CZASU I NERWY.
Moja ocena
Generali kategoria: Ubezpieczenia
oferta: -
 
jakość usług: -
 
pomoc merytoryczna: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jest sobota i chciałem wyslać fax. Niestety fax jest nie włączony??? Czy tak trudno w piątek włączyć fax aby klienci mogli przesłać swoje pisma????
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry