Widok

Konsultant

A ja chciałam pochwalić pana konsultanta, z którym rozmawiałam 13 grudnia po południu. Co prawda dodzwonienie się kosztowało mnie wiele czasu i nerwów, ale konsultant wykazał się bystrością, domyślił się, jaki może być problem / nie ze strony Vectry/ i podał mi dane potrzebne do ewentualnego zainstalowania nowego sprzętu, co sprawiło, że sama - informatyczne beztalencie - poradziłam sobie z awarią. Żałuję, że nie zapamiętałam nazwiska tego pana :(
Moja ocena
obsługa: -
 
asortyment: -
 
jakość usług: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
0.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Konsultanci w Vectrze mówią każdy co innego, szczególnie w dziale reklamacji , nie warto rozmawiać przez telefon i szkoda nerwów , jeżeli już to pisemnie a w dodatku przyda się pomoc prawnika - na końcu przepraszają i mówią , że to wina systemu komputerowego , dziwne, że myli się na korzyść Vectry ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry