Widok
Kosmiczna suma "za naprawę" która pogorszyła stan mojego roweru.
Rower oddałem w końcówce maja do serwisu, gdy był to rowerowy szał i w serwisie było mnóstwo rowerów i sądzę, że to może być przyczyna "pominięcia" mojego roweru, aby został porządnie wyreparowany. Mój rower został przez to jeszcze bardziej uszkodzony, był oddany do czyszczenia łańcucha, regulacji przerzutek oraz hamulców tarczowych. Przerzutki przednie za pierwszym razem od odebrania z serwisu w ogóle nie reagowały na zmianę biegu, a także bardzo głośno chodziły, zaś tylnie na wyższych biegach przeskakiwały, a pierwszy i drugi bieg w ogóle nie zaskakiwał. Hamulce tarczowe zaś zostały tak mocno dokręcone, że same hamują koło. Postanowiłem w takim razie, że następnego dnia ( odebrałem o godzinie 18 ) wrócę do serwisu z reklamacją. Pracownik serwisu po drobnej regulacji przy mnie, która nic nie przyniosła stwierdził, że przednie przerzutki oraz tylna korba są do wymiany i mogą mi je wymienić, ale tym razem nie wezmą za to robocizny. A więc dlaczego były te części "naprawiane", a nie poinformowano mnie o tym przez telefon w trakcie serwisowania roweru ? Za całą tą "pracę" zapłaciłem 135zł (!). Wniosek jest z tego taki, że nie zawsze można się sugerować dobrymi opiniami w internecie...
Moja ocena
obsługa: 2
asortyment: 4
jakość usług: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.8
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu:
Po gruntownym wyczyszczeniu starych elementów napędowych odsłaniają się szczeliny między ogniwami łańcucha oraz znika twardy brud z koronek, ząbki wówczas przestają trzymać i łańcuch przeskakuje, tak samo wygląda temat sworzni w przerzutce przedniej która wskutek wyczyszczenia pokazała luzy a więc straciła precyzję działania. Dlatego właśnie zaproponowalismy wymianę przy powtornych odwiedzinach na nowe części po przetestowaniu roweru przez Pana proponując opłatę za same części, ponieważ chwilę wcześniej robił Pan u nas serwis ; czyszczenie, etc. Zdarza się, że dopiero po jakimś czasie od serwisu (po pewnym przebiegu, niemożliwym do osiągniecia w serwisie) okazuje się, że potrzebna jest wymiana podzespołu i staramy się o tym mówić klientowi proponując powtórną wizytę w serwisie. Przyjmujemy oczywiście opinie na przysłowiową klatkę. Ma Pan prawo do swojej oceny, lecz naszym zdaniem nie oddaje ona naszych intencji.Pozdrawiamy serdecznie.