Widok

Koszmar

Nie powiadamiają o zmianach terminów, klienta maja w d...ie, jak zadzwoniłem z pretensją, bo samochód stoi już 6 tygodni na warsztacie, chociaż termin odbioru minął już 4 tygodnie temu, to odpowiedzią szefa warsztatu blacharskiego było pytanie - cytuję"a wie pan ile ja dziś miałem telefonów podobnych do pańskiego...chyba z pięćdziesiąt!" No to gratuluje powiadam. Ciekawe co na to właściciel pan Goworowski?
Moja ocena
obsługa: 4
 
oferta: 4
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 2
 
2.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
a to ciekawe, bo z tego co mi wiadomo w BMG na elbląskiej wcale nie ma blacharni....
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry