Widok
Oj dawno ktoś nie odkopał starego wątku. Znaczy chodzi o to, że w kablu jest tylko fast ethernet a nie gigabit? Zgłaszaliście problem bezpośrednio dostawcy? Kiedy ostatnio? Wiecie że jest pandemia, w szkołach nauka zdalna i chyba wszyscy dostawcy Internetu mają pełne ręce roboty by nadążyć za rosnącym ruchem w sieci?
Dziękuję za troskę, ale jestem już pod opieką dobrych specjalistów, którzy jak sądzę znają się na tym co robią lepiej niż anonim na forum. A jeśli są jakieś problemy z usługą - można dalej bić pianę na forum i robić osobiste wycieczki, a można zgłosić problem dołączając wynik certyfikowanego pomiaru narzędziem ze strony https://pro.speedtest.pl/ . Ta druga opcja bardziej pomoże w rozwiązaniu problemu.
Przyczyny mogą być różne, trudno powiedzieć nie wiedząc gdzie dokładnie - ale to raczej nieliczne miejsca, nie cała sieć. Wyjścia w świat nie brakuje już od ponad roku, na dniach ruszy kolejne by tamta sytuacja (dotycząca wszystkich klientów) nigdy więcej się nie powtórzyła. Proszę o zgłoszenie na e-mail, dołączając wynik certyfikowanego pomiaru narzędziem ze strony https://pro.speedtest.pl/ . Na maszcie jest kilka różnych systemów radiowych, sektory są też w różnych kierunkach, sama odległość nic nie mówi.
W domu mam internet znanej sieci a w pracy od Intelligent Technologies i jest ogromna różnica. Ten od Intelligent Technologies po prostu nieźle śmiga, nie zacina się, nie traci łączności. Pracuje się z nim świetnie. No i z tego co słyszałam w pracy to i cenowo oferta jest atrakcyjna. Ten mój domowy niestety ma swoje humory :(