Dużo tutaj głosów w stylu: "omijać tą ubezpieczalnię z daleka"
Przecież jeśli idzie o kolizję/wypadek z OC sprawcy nie mamy wpływu na to, gdzie pojazd jest ubezpieczony. Być może są takie TU, które płacą godziwie i likwidują szkody należycie, aczkolwiek i tak...
rozwiń
Przecież jeśli idzie o kolizję/wypadek z OC sprawcy nie mamy wpływu na to, gdzie pojazd jest ubezpieczony. Być może są takie TU, które płacą godziwie i likwidują szkody należycie, aczkolwiek i tak większość z nas kupuje OC tam gdzie jest najtaniej. Wszak nas nie dotyczy ewentualne użeranie się. Ma być w dowodzie kwitek dla policji i tyle.
Ja osobiście miałem scysję z Compensą, identyczne przeboje co autorka z Generali. Tak samo rzeczoznawca z przypadku stwierdził, że uszkodzenie nie pochodzi od danej kolizji i TU zaproponowało 700zł za naprawę błotnika tylnego w Audi A4.
Pojazd trafił do ASO Audi i tam wystawiono fakturę na 9000zł za co Compensa grzecznie zapłaciła.
I tutaj rodzi się pytanie:
Czy lepiej doić klientów, wystawiać ich cierpliwość na próbę licząc, że skuszą się na ochłapy czy może lepiej zatrudnić specjalistów do kontaktu z klientami, którzy będą pomagali pracodawcy przeliczyć ewentualne koszty.
Ile jest takich sytuacji, że proponują 500zł ,a potem kilka tysięcy muszą i tak zapłacić za fakturę z ASO?
A wystarczyłoby przeprowadzić mediacje z klientem.
Kalkulacja szkody 500zł - ASO 5000zł . Propoonujemy Ci Kowalski 2500zł i zamykasz jape. Wilk syty i owca cała. No tak, ale od durnego narodu nie można wymagać zbyt wiele.
zobacz wątek