Widok
Kuba B. - opinia
Kwestia taka: mam 15Mbit/s - od września do połowy stycznia, czyli przez 4.5 miesiąca miałem 1Mbit! Czyli 15 RAZY MNIEJSZY TRANSFER! Przez pierwsze dwa miesiące konsultanci i pseudotechnicy z UPC starali się wmówić mi, iż z moim łączem, tudzież transferem jest wszystko w należytym porządku. Dopiero po moim 7-9 telefonie stwierdzili, że jednak jest coś na rzeczy i przyznali, że w wielu miejscach w Gdańsku mają podobny problem i że niezbędne jest modernizacja sieci.
Napisałem reklamacje - cisza, napisałem drugą reklamację - cisza, zadzwoniłem dlaczego nikt mi nie odpowiada na moją reklamację - nic, napisałem kolejną reklamację - jest! Po trzech tygodniach otrzymałem pismo, że przyznają mi racje i że rekompensatą będzie, UWAGA, dwa miesiące taniej - czyli będę płacił za 15Mbit tyle, co za 5Mbit.
TYLKO, ŻE JA PRZEZ 4,5 miesiąca miałem 1Mbit/s!!!
MA SA KRA!
Obsługa żenująca.
Ale tam gdzie mieszkam to monopol.
Niestety.
Napisałem reklamacje - cisza, napisałem drugą reklamację - cisza, zadzwoniłem dlaczego nikt mi nie odpowiada na moją reklamację - nic, napisałem kolejną reklamację - jest! Po trzech tygodniach otrzymałem pismo, że przyznają mi racje i że rekompensatą będzie, UWAGA, dwa miesiące taniej - czyli będę płacił za 15Mbit tyle, co za 5Mbit.
TYLKO, ŻE JA PRZEZ 4,5 miesiąca miałem 1Mbit/s!!!
MA SA KRA!
Obsługa żenująca.
Ale tam gdzie mieszkam to monopol.
Niestety.
Moja ocena
UPC Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: 1
oferta: 4
awaryjność: 5
dodatkowe usługi: 1
przystępność cen: 2
ocena ogólna: -
2.6
* maksymalna ocena 6