Widok

Kupno roweru

Witam,
mam zamiar kupić rower MTB. Jeżdżę głównie po lesie, nawet w niezbyt sprzyjających warunkach (błoto itp.)
Chce na niego przeznaczyć max 2000 zł i nie wiem co wybrać. Giant, Cube, Merida? Najlepiej aby można było go zakupić w sklepie w trójmieście.

Może ktoś coś doradzi? Niestety nie znam się na tym sprzęcie a chcę kupić rower który posłuży mi te kilka lat.

Będę bardzo wdzięczna za wszelkie rady:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Cześć,
zapraszamy do nowo otwartego sklepu dre rowery w Gdyni, na ulicy Demptowskiej 27. Posiadamy pełną ofertę Treka, więc na pewno znajdzie się coś spełniającego wymagania. Pn-pt: 10.00-18.00, sb: 10:00-15:00. Tel. 58 7174940. Pozdrawiam.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie znam nikogo kto jeździ na tych rowerach a chciałabym poznać jakieś opinie na ich temat.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Trek jest spoko..mialem okazje miec pod butem TREK 8500 - rewelacja!!!
co do nizszych modeli na pewno tez cos sie znajdzie, co spelni Twoje oczekiwania..
podstawa to osprzet-generalnie od Alivio w gore..no i w tej cenie, nie bralbym pod uwage w ogole tarczowek-zawsze mozna je dokupic pozniej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja tez nie znam nikogo kto ma TREKA, to chyba jakas nowa marka. Lepiej na to uwazac, zeby nie kupic kota w worku.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Sami ścigamy się na Trekach już od kilku dobrych lat, możesz zajrzeć na http://www.trek.gd.pl O jakość się nie martw, Trek jako jedyny producent daje dożywotnią gwarancję na ramę. A Kuba, który sam śmigał na czerwonym Treku 8500, oczywiście żartował.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
SPEC daje dozywotnią gwarancje na rame.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tu jest taka stronka: http://team.bikeworld.pl/?do=pokazGalerie&aid=1, a w galerii Kuba wśród kolegów z drużyny jeżdżących na Trekach.