ODRADZAM JAKIKOLWIEK KONTAKT Z NIMI! Chyba, że ktoś ma dużo zdrowia, nerwów oraz czasu na walkę z tym serwisem. Umówić się z nimi na konkretną wizytę - bez szans. Nigdy nie są o ustalonej godzinie, a jak przyjdą spóźnieni i trzeba wysunąć sprzęt który mają sprawdzić, który jest na kółkach to odmawiają (mimo, że w domu same kobiety). Mimo ustaleń wizyty na konkretną godzinę to przychodzą jak chcą. Raz 3h później raz 1h wcześniej. Rozumiem, że mogą się spóźnić czy przyjść za wcześnie ale to nie zwalnia z myślenia, że należy użyć telefonu. A oni to chyba zapomnieli, że jest XXI wiek i każdy ma komórki. Po co biorą nasz numer? Jak się umawiają na 18:00, a przychodzą na 16:30 (pracuję do 16:00) to jest szansa, że będę w domu 16:40. Jakby mieli mózg to by zadzwonili i poczekać te 10 minut.
Serwis ten od początku do końca to Dramat i porażka.
Wszystkim firmom jak Liebherr co mają z nimi umowy serwisowe gorąco współczuje, bo tak traci się pewne grono klientów którzy przejeżdża się na serwisie, który sami wskazują.
Nigdy więcej Eldom i Liebherr.