Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu:

Witam, cieszymy się z faktu naprawionego poprawnie sprzętu. Smucimy się jednak z informacji odnośnie słabego kontaktu z nami, tak jak panu wspomniałem ze względu na 19 połączeń w przeciągu 3 dni i... rozwiń

Witam, cieszymy się z faktu naprawionego poprawnie sprzętu. Smucimy się jednak z informacji odnośnie słabego kontaktu z nami, tak jak panu wspomniałem ze względu na 19 połączeń w przeciągu 3 dni i dopytywanie się o swój sprzęt, pana numer chwilowo musieliśmy zablokować. Sprzęt był wykonany o czasie tak jak się umówiliśmy. Przepraszamy za niedogodności, ale jesteśmy małym serwisem i nie mamy zbytnio czasu na powtarzanie tej samej wiadomości za każdym razem. Wiemy, że bardzo pan się stresował zalanym sprzętem, ale każdy chce żyć i pracować. Życzymy miłego dnia i nie zalewanie laptopa kawą. pozdrawiamy i zapraszamy ponownie.

zobacz wątek
2 lata temu

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry