Widok
MASZYNKA DO ROBIENIA PIENIĘDZY. PORAŻKA
Niestety klinika Invicta zajęła się wyłudzaniem pieniędzy , dopiero w następnej kolejności jest pacjent.
Nie ważne że przy każdej wizycie zostawiasz tam 500 - 1000 zł .
Obsługa lekarzy jest dobra , jednak cała organizacja poniżej krytyki.
Standardem jest że gdy pacjent zarejestrowany jest na godz.13 - wchodzi o godz. 15.30.
Tym bardziej smutne że płacę naprawdę dużo pieniędzy.
Nie ważne że przy każdej wizycie zostawiasz tam 500 - 1000 zł .
Obsługa lekarzy jest dobra , jednak cała organizacja poniżej krytyki.
Standardem jest że gdy pacjent zarejestrowany jest na godz.13 - wchodzi o godz. 15.30.
Tym bardziej smutne że płacę naprawdę dużo pieniędzy.
Moja ocena
Invicta
kategoria: Prywatne kliniki
obsługa: 1
oferta: 5
jakość usług: 4
czas oczekiwania: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 2
2.3
* maksymalna ocena 6
DOBRA KLINIKA I DOBRZY LEKARZE
leczyłam się w Invicta przez półtorej roku i jestem bardzo zadowolona, ceny nigdzie nie sa niskie, więc takie biadolenie to tylko lanie wody. nigdy się nie czulam naciągana, zawsze wiedziałam na jakie badania się decyduje i po co, potem te informacje były ważne, jak wybieralismy sposób leczenia. a lekarze mega profesjonalni, opóxnienia czasem mnie denerwowaly, ale to akurat najmniej istotne. w sumie czułam się po prostu pod dobra opieka. i polecam innym.
ja jestem bardzo zadowolona. Trudno mówić o wyłudzaniu pieniędzy bo cena wszystkich badań jest z góry wiadoma. Poza tym bardzo wątpię,że dokładnie każda wizyta to cena 500-1000 zł. chyba,że cały czas robisz te same badania. Decydując się na prywatne leczenie trzeba niestety mieć środki finansowe i to z zapasem,bo nigdy nie wiadomo co może dojść dodatkowo.
A wystarczyłoby, gdyby rejestrowano kolejnych pacjentów w większych odstępach czasowych, np. nie co 15 a co 20 min i już opóźnień nie byłoby, albo byłyby mniejsze. No ale wtedy przyjęliby mniej pacjentów i kasa byłaby mniejsza.
Jak się już bierze od ludzi pieniądze, to trzeba zadbać o ich komfort i nie kazać im czekać godzinami - zwyczajny szacunek dla klienta (pacjenta) tego wymaga.
Jak się już bierze od ludzi pieniądze, to trzeba zadbać o ich komfort i nie kazać im czekać godzinami - zwyczajny szacunek dla klienta (pacjenta) tego wymaga.