Widok

"MEritum

Witam



Jakiś już czas temu oddawałem Wam na gwarancję laptopa. Komputer się grzał, miała zostać wymieniona tylko pastę pod kartę grafiki i procka- to była przyczyna. Tylko to ! A Wy wymienilście Heat Pipe, potem po "miłej rozmowie" ( jeżeli można nazwać to dialogiem) i załączonym świstku w języku polskim ponownie go oddałem, wyszczególniłem co macie zrobić to kuzwa, chyba znowu nikt z Was nie myje uszu, albo pisałem to pascalu a wy odczytujecie w c++ chyba, ze jest się psudo informatykiem, nie wiem jakie "niedorozwoje informatyczne" u Was pracują, ale spoko, każdy uczy się na błedach pomyślałem. Szkoda, jednak, że dałem Wam szanse.

Za wszelkie uszkodzenia odpowiadacie Wy, myśleliście, że wszystko zatuszujecie i klient, jest tak tępy, że nie pozna, niestey trafiliście na człowieka, który zna się lepiej niż Wy. Powinienem Was podać do UOKiK, by Wam tyłki przetrzepali, znam swoje prawa, ale będę miły, sprawę zgłoszę gdzieś indziej. Próbowałem dialogu, następnym razem, będziecie pamiętać, że " Klient nasz Pan"

wypowiedź zmoderowana ( 2013-11-04 00:45:11)

Moja ocena
Meritum kategoria: Laptopy
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
promocje: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam,
mam podobną sytuację z tą pseudo firmą serwisową.
Jak Pan rozwiązał swój problem?
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry