Widok

MM nie dajmy robic z siebie idiotow!!!!!

Wku.... mnie na potege ten caly mm, a w szczegolnosci to jak traktuja klientow. Zamiast stawiac ich na pierwszym miejscu, stawiaja na ostatnium, wynik finansowy najwazniejszy, a cholota niech sie buja z wadliwym sprzetem, chamstwo i prostactwo tak to mozna tylko nazwac. Kto by pomyslal, ze w niby cywilizowanym kraju trzeba sie domagac zwrotu kosztow albo blagac o wymiane sprtzetu, LUDZIE NIE DAJCIE ROBIC Z SIEBIE IDOTOW, NIE DAJCIE IM ZA DARMO SWOICH CIEZKO ZAROBIONYCH PIENIEDZY, w razie watpliwosci czy problemu, wyciagac komorke i dzwonic do rzecznika praw konsumenta: Rzecznik Praw Konsumenta (Urząd Miasta)
Gdańsk
ul. Wały Jagiellońskie 1
tel. (0-58) 323-70-11,

Miejski Rzecznik Konsumentów (urząd miasta)
Al.Marszałka Piłsudskiego 52/54
81-382 Gdynia
tel. (0-58) 668-82-00

Miejski Rzecznik Konsumentów
Kościuszki 25/27
81-704 Sopot
tel. (0-58) 521-36-87

MM nie dajmy robic z siebie idiotow!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moja ocena
obsługa: 2
 
asortyment: 4
 
promocje: 4
 
lokalizacja: -
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
2.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Opinia została zablokowana przez moderatora
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wymieniałam ostatnio telefon w media markcie. po miesiącu uzywania zamieniono mi go na inny model w ciągu 10 min. Był bez prezentacji numeru( nie kupiony przezemnie) a owinien być z. Byłam mile zaskoczona bo sądziłam że nie uda mi sie go wymienić wcale;)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry