Moja wizyta w stacjonarnym punkcie obsługi klienta Vectra, w celu reanimacji mojego Internetu, była niczym wizyta u lekarza dla mojego routera.

Wszedłem zestresowany buforowaniem, wyszedłemz poczuciem, że świat znów ma sens, a strony ładują się szybciej niż moje myśli.

Pani z obsługi okazała się Mistrzem Zen rozwiązywania problemów. Rozwiązała moją sprawę z taką gracją i spokojem, że aż zastanawiam się, czy nie ma ukrytej zdolności telepatii z modemami. Zero błądzenia, zero frustracji, maksymalna skuteczność.

Czułem się jak VIP, który przybył z problemem klasy katastrofa nuklearna, a został potraktowany jak małe przeziębienie. Dziękuję za błyskawiczną diagnozę i lekarstwo na brak łącza.

Dzięki Wam, znowu mogę marnować czas w sieci z prędkością światła. To jest obsługa, o jakiej marzyłem w najśmielszych, niebuforujących snach!

Wielki plus! Polecam. Teraz mam nadzieję, że mój router jest tak zadowolony, jak ja.