Magdalena - ocena
Skrzynia zepsuła się będąc na gwarancji. Po 3 tygodniach informacja, że trzeba za ponowną naprawę zapłacić 7 tysięcy. Sprawy nie dało się załatwić, dlatego skierowaliśmy sprawę do adwokata....
rozwiń
Skrzynia zepsuła się będąc na gwarancji. Po 3 tygodniach informacja, że trzeba za ponowną naprawę zapłacić 7 tysięcy. Sprawy nie dało się załatwić, dlatego skierowaliśmy sprawę do adwokata. Rzeczoznawca i biegły na podstawie dokumentów wysłanych przez Auto Drive ocenili sytuację jako błąd mechaników. Po interwencji zewnętrznego mechanika, biegłego sądowego i prawnika dogadaliśmy się na naprawę na ich koszt + na pokrycie 2 tysięcy z naszej strony jako kompromis.
Po odebraniu auta poprosiliśmy o dokument z naprawy. Informacja od mechanika to brak możliwości wystawienia ze względu na użycie części, które mieli na warsztacie, używanych. Wymiana objęła jedynie wymianę jednego elementu na nowy.
Sprawa zostanie skierowana na drogę sądową w celu odzyskania sumy wydanej na naprawy, tj. 11999zł za naprawę pierwotną plus pozostałe koszty kolejnych napraw i kosztów pobocznych. Auto aktualnie trafi do innej firmy w celu weryfikacji i faktycznej naprawy.
Sytuacja jest o tyle przykra, że większość spraw załatwia się poprzez Panią w rejestracji, która jest niekompetentna, ale nie odpowiada za sytuację.
Cała firma działa dziwnie, słaby przebieg informacji, niska świadomość o odpowiedzialności.
zobacz wątek
1 tydzień temu
~Magdalena