Odpowiadasz na:

Odpowiedź obiektu:

Drogi Panie,

Dziękujemy za Twój komentarz. Chciałbym zauważyć, że byłam obecna podczas tej sytuacji. Sprawdziłam paragon z kuchni, czas zamówienia i fakt, że opuściłeś lokal po 1,5... rozwiń

Drogi Panie,

Dziękujemy za Twój komentarz. Chciałbym zauważyć, że byłam obecna podczas tej sytuacji. Sprawdziłam paragon z kuchni, czas zamówienia i fakt, że opuściłeś lokal po 1,5 godzinach. W tym czasie zdołałeś zjeść zupę, przystawkę i danie główne. Wydaje się więc dziwne, że podobno czekałeś 70 minut na zupę, a następnie zjadłeś przystawkę i danie główne w ciągu kolejnych 20 minut. Wszystkie dania zostały wydane w kolejności zamówienia, więc otrzymałby drugie danie po zakończeniu przystawki.

Rozumiem, że uważasz, że jedzenie nie warte było swojej ceny, ale szkoda, że nie zrobiliśmy zdjęcia pustych talerzy. Każdy ma inny gust, dlatego też o słoności ziemniaków warto pamiętać. Gdy kelnerka podała te same ziemniaki innym osobom, były one dla nich bardzo smaczne.

Przyznaję, że dłuższy czas oczekiwania może być frustrujący. W tym okresie mieliśmy cały lokal ludzi, mając jednocześnie wielu nowych pracowników w trakcie szkolenia. Przepraszamy za wszelkie opóźnienia, pracujemy nad poprawą tego aspektu. Liczymy, że jeszcze raz odwiedzisz nasz lokal i będziesz mógł doświadczyć usprawnionej obsługi.

Pozdrawiamy zespół LA Kabana

zobacz wątek
3 miesiące temu

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry