Widok

Marcin - opinia

Nie polecam! Pełen brak profesjonalizmu! Auto zostało zdiagnozowane w warsztacie. Umówiliśmy się co do ceny naprawy - 7tys. zł. Przy oddawaniu auta zapewniali ze to jedna z prostszych skrzyń biegów i nie będzie problemu z jej naprawą. Auto spędziło z warsztacie ponad dwa miesiące gdzie zapewniano mnie o kilku tygodniach , maksymalnie miesiącu. Kilkadziesiąt moich telefonów, cały czas że robią, ze jeszcze chwila... dzień maksymalnie dwa. Po ponad dwóch miesiącach i moim kolejnym telefonie zostałem poinformowany że nie są w stanie naprawić tej skrzyni w samochodzie - ale ze nie mogę odebrać już teraz samochodu bo muszą wymontować to co zamontowali i potrzebują na to jeszcze tydzień. Po tygodniu dowiaduje się ze samochód jest do odebrania ale skrzynia jest wymontowana i rozebrana w drobny mak i muszę załatwić lawetę. Rozumiem samochód przyjechał na lawecie z skrzynia w trybie awaryjnym. Pracownicy warsztatu przy diagnozie jeździli samochodem, a dostaje samochód rozebrany i niezabezpieczony z wyciekiem oleju. Skrzynia wybebeszona w bagażniku rzucona na zapasową szybę która pękła. Nawet nie wiem czy to co zostało ze skrzyni jest kompletne. Zero poszanowania dla cudzej własności.
Moja ocena
obsługa: -
 
asortyment: -
 
jakość usług: -
 
terminowość: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
0.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Pan Marcin dostarczył pojazd i odebrał na pomocy drogowej nie ponosząc żadnych kosztów, również samochodu zastępczego z którego korzystał.

Wysoko wykwalifikowani pracownicy serwisu poświęcili kilkadziesiąt roboczogodzin na naprawę samochodu: wymontowanie uszkodzonej skrzyni, rozbiórkę i weryfikację, przygotowanie drugiej skrzyni, montaż, sprawdzenie i naprawę instalacji elektrycznej, diagnostykę, oraz testy.

Nowoczesna skrzynia biegów to bardzo złożony mechanizm i niestety nie ma możliwości stwierdzenia ze 100% pewnością przyczyny awarii bez jej demontażu i rozbiórki.

W przypadku rozżalonego klienta korozja i rozległe uszkodzenia powstały w wyniku przedostania się do wewnątrz skrzyni płynu chłodzącego silnika na skutek perforacji wspólnej chłodnicy.

Naprawa skorodowanej skrzyni okazała się nieopłacalna. Za zgodą klienta zamontowaliśmy inną zregenerowaną skrzynię oraz wymieniliśmy uszkodzoną chłodnicę. Niestety praca skrzyni nie była idealna, a kolejnej zregenerowanej nie posiadaliśmy. Stopień uszkodzeń skrzyni klienta nie pozwalał na jej złożenie i ponowny montaż w samochodzie.

Pomimo poniesionych przez warsztat kosztów, zrezygnowaliśmy z pobrania opłaty za usługę diagnozy, testy, oraz z opłaty za samochód zastępczy, z którego klient korzystał w czasie naprawy.

Wszystkie elementy skrzyni i samochodu zostały zabezpieczone i włożone do pojazdu. O uszkodzonej szybie dowiedzieliśmy się z umieszczonego w Internecie komentarza.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry