Widok
        
    
    
    Marek - ocena
                                    
                                    
                                                                
                    Miałem problemy ze sterownikami i oprogramowaniem na moim komputerze. Skontaktowałem się z serwisem, żeby zapytać kiedy oddaliby mi komputer po naprawie. Serwisant stwierdził, że ogarną ten temat zdalnie. Wciąż nie rozumiem na jakiej zasadzie to działa, ale po 2 godzinach było już po sprawie - super forma naprawy.
                                    
                
                
            
            
            
            
            Odpowiedź obiektu
                                    
                                    
                                                                
                    To dla nas ogromna satysfakcja słyszeć, że nasza praca przyniosła tak pozytywne rezultaty i ułatwiła Ci codzienne korzystanie z laptopa. Dziękujemy za docenienie naszych wysiłków! Jeśli będziesz miał jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, nie wahaj się skontaktować - zawsze służymy wsparciem.