nie polecam !!!
To samo co Pan Piotr tu opisuje poniżej. W dniu 16.06.2022 ok godz. 17:40 dokonałem rezerwacji parkingu na okres 16.02.2022 do 23.06.2022 przez panel internetowy i dokonałem płatności BLIK. Ponieważ nie otrzymywałem potwierdzenia rezerwacji na e-mail zadzwoniłem do obsługi i otrzymałem informacje, że nie ma miejsc parkingowych ( ze względu na długi weekend Bożego Ciała), a panel internetowy jest stary, nie działa itp. i jeżeli chcę mieć miejsce parkingowe to mogę przyjechać i zapłacić gotówką 120 zł - na co przystałem i tak się stało - presja wylotu za kilka godzin to sprawiła że przystałem na to.
Niestety do dziś dnia nie otrzymałem zwrotu zapłaty BLIK, pan telefonicznie przekazał mi , że reklamacje mam składać na ten e-mail ale e-mail to chyba fake bo dostałem zwrotkę o nie dostarczeniu e-maila. To samo też było z odbiorem z lotniska czekaliśmy ponad 60 min. identyczne tłumaczenie, że jest on sam, żeby tylko kierowca jechał itd....
Szkoda, że na wasze opinie trafiłem gdy walczę o zwrot kasy.