Widok

Margo – jak stracić dobrą opinię

Przeszło trzy lata użytkowaliśmy w firmie Hyundaia Getza – kupiony w firmie Margo dla swojej 3-letniej gwarancji bez ograniczenia limitu kilometrów przejechał ich ponad 320 000 praktycznie bezawaryjnie.Zdecydowaliśmy więc się jesienią 2009 roku na zakup w Margo kolejnego Hyundaia, tym razem i30. Warunkiem była gwarancja bez limitu przebiegu, jak w przypadku poprzedniego auta. Zapis w książce gwarancyjnej był nieco dwuznaczny, jednak sprzedawca w Margo, podobno po konsultacji z Hyundai Polska, zapewnił nas, że samochód ma 3-letnią gwarancję bez limitu kilometrów, co przesądziło o decyzji zakupu. Niestety, i30 okazał się mniej solidny niż Getz i po dwóch latach ujawniły się problemy z układem chłodzenia, których serwis dealera nie zdołał usunąć. Co gorsza, zażądał zapłaty twierdząc, ze gwarancja pojazdu ograniczona jest do 100 000 km. Naszą reklamację szef firmy Margo zbył odmownym pismem, otrzymanym od Hyundai Polska, nie poczuwając się do odpowiedzialności za zapewnienia, które zdecydowały o zakupie auta.
Ostrzegamy zatem wszystkich potencjalnych klientów firmy Margo, aby nie polegali na słownych zapewnieniach, gdyż nie są one przez tę firmę traktowane
Moja ocena
obsługa: 2
 
oferta: 4
 
jakość usług: 3
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 3
 
3.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4
trzeba czytać warunki gwarancji oraz instrukcję, lenistwo nie popłaca
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry