Widok

Mario - opinia

No niestety nie podzielę opinii poprzednich komentarzy. Potrafią tylko przyjmować telefony na gwarancji i przekazywać do serwisu, wtedy można liczyć że otrzyma się dobrą usługę. Mój przypadek pokazał coś innego, telefon Huawei P30 Pro dostał wody wiec naprawa była pogwarancyjna (co ciekawe dziwne to jest bo telefon jest wodoszczelny). Zgłoszone usterki: kamera, głośnik, czujnik temperatury i rak ładowania. Zgodziłem się na ekspertyzę żeby ocenić czy uda się go naprawić. Telefon z serwisu, że się da wycena 250zl ale pani miła zaznaczyła że nie daje gwarancji na naprawę i telefon może podziałać dzień lub rok. Mówię OK nie duży koszt. Ale trafiło mnie jak odebrałem telefon i co czujnik temperatury dalej nie działa przez co nie można ładować telefonu.
Dzwonię że dostałem niesprawny telefon, na co otrzymałem odpowiedź, że przecież się zgodziłem na naprawę bez gwarancyjną. Serio???? Rozumiem że nie mam gwarancji na naprawę, ale telefon został nienaprawiony.. Ostatnie stwierdzenie miłej pani bezcenne, "technik go naprawił i jak odłożył to po minucie miał prawo przestać działać zgodził się pan na to". (...)

wypowiedź zmoderowana ( 2020-12-10 13:06:29)

Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
czas realizacji: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dobre .to lepiej nic nie robić iść z koleżanką na kawę a o telefonie zapomnieć bo i tak bez gwarancji ,ale te cioły chyba zapomniały że jest okres pogwarancyjny.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry