Odpowiedź obiektu
Pani Mariolu, dziękujemy za podzielenie się opinią. Choć wiele z opisanych przez Panią sytuacji nie pokrywa się z naszymi standardami organizacyjnymi, podchodzimy poważnie do każdego sygnału, który...
rozwiń
Pani Mariolu, dziękujemy za podzielenie się opinią. Choć wiele z opisanych przez Panią sytuacji nie pokrywa się z naszymi standardami organizacyjnymi, podchodzimy poważnie do każdego sygnału, który może wskazywać na niedociągnięcia.
Zameldowanie uczestników w pokojach o godzinie 15:00 wynika z zasad obowiązujących w ośrodkach – to standard w turystyce. Czas oczekiwania staramy się umilić dzieciom i młodzieży, udostępniając im świetlice, console room, games room i inne atrakcje dostępne na miejscu.
W każdej lokalizacji już pierwszego dnia obozu kadra przedstawia się uczestnikom, a na tablicach informacyjnych w ośrodku znajdują się rozpiski z imionami opiekunów oraz informacjami, w których pokojach kadra mieszka.
Opis sytuacji, w której 16–17-latkowie mają opiekować się młodszymi dziećmi, zupełnie nie pasuje do naszej organizacji – grupy zawsze są prowadzone przez pełnoletnich wychowawców, a grupy wiekowe nie są ze sobą łączone w ten sposób. Także imprezy – w tym dyskoteki – odbywają się wyłącznie w salach wspólnych, a nie w pokojach mieszkalnych.
Zajęcia są obowiązkowe w takim sensie, że tworzą program obozu, ale uczestnicy nie są do niczego zmuszani – w przypadku aktywności wymagających odwagi, jak ścianka wspinaczkowa, szczególnie dbamy o dobrowolność i komfort dzieci.
Zakaz korzystania z telefonów w określonych godzinach został wprowadzony na prośbę wielu rodziców – dzięki temu uczestnicy są bardziej zaangażowani w program i integrację z rówieśnikami.
Jeśli opinia dotyczyła faktycznie naszego obozu, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu – chcielibyśmy dokładnie wyjaśnić przedstawione sytuacje. Zależy nam na rzetelnym podejściu i wierzymy, że tylko dzięki otwartemu dialogowi możemy ulepszać naszą ofertę.
zobacz wątek