Widok
Marnotrawienie czasu klientów
Bardzo wiele czasu zajmuje załatwienie czegokolwiek. Najpierw trzeba odczekać godzinę w kolejce. Potem należy dopełnić bardzo wielu biurokratycznych formalności, które nie wiem komu służą.
Załatwienie spraw w Wodociagach i Enerdze to czysta przyjemność. W PGNiG - droga przez mękę. Niewielka konkurencja ze strony innych firm dostarczających gaz robi swoje jak widać.
Pracownicy zachowują się jak typowi polscy urzędnicy, petenta traktując z góry. Ciężko uzyskać odpowiedź na pytania - pracownicy odpowiadają tonem pełnym niecierpliwości i na skróty.
Swoją sprawę załatwiłam dopiero po trzeciej wizycie, a jak się dziś okazało - i tak nie do końca. Będę musiała tam jechać po raz czwarty.
Szlag człowieka może trafić.
Załatwienie spraw w Wodociagach i Enerdze to czysta przyjemność. W PGNiG - droga przez mękę. Niewielka konkurencja ze strony innych firm dostarczających gaz robi swoje jak widać.
Pracownicy zachowują się jak typowi polscy urzędnicy, petenta traktując z góry. Ciężko uzyskać odpowiedź na pytania - pracownicy odpowiadają tonem pełnym niecierpliwości i na skróty.
Swoją sprawę załatwiłam dopiero po trzeciej wizycie, a jak się dziś okazało - i tak nie do końca. Będę musiała tam jechać po raz czwarty.
Szlag człowieka może trafić.
Moja ocena
oferta: -
jakość usług: 2
czas realizacji: 2
przystępność cen: -
ocena ogólna: 2
2.0
* maksymalna ocena 6