Widok

Marnotrawienie czasu klientów

Bardzo wiele czasu zajmuje załatwienie czegokolwiek. Najpierw trzeba odczekać godzinę w kolejce. Potem należy dopełnić bardzo wielu biurokratycznych formalności, które nie wiem komu służą.

Załatwienie spraw w Wodociagach i Enerdze to czysta przyjemność. W PGNiG - droga przez mękę. Niewielka konkurencja ze strony innych firm dostarczających gaz robi swoje jak widać.
Pracownicy zachowują się jak typowi polscy urzędnicy, petenta traktując z góry. Ciężko uzyskać odpowiedź na pytania - pracownicy odpowiadają tonem pełnym niecierpliwości i na skróty.
Swoją sprawę załatwiłam dopiero po trzeciej wizycie, a jak się dziś okazało - i tak nie do końca. Będę musiała tam jechać po raz czwarty.
Szlag człowieka może trafić.
Moja ocena
oferta: -
 
jakość usług: 2
 
czas realizacji: 2
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 2
 
2.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2

" Załatwienie spraw w Wodociagach i Enerdze to czysta przyjemność"...no chyba że jest się pracownikiem energii i pod warunkiem , że się pracuje w ty wynajętym biurowcu w Oliwie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry