Marta - ocena
Obsługa klienta jak w latach 90! Ani Pani "przy telefonie" ani dział, do którego mnie Pani skierowała (dział marketingu!) nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie dotyczące bezpiecznego mycia...
rozwiń
Obsługa klienta jak w latach 90! Ani Pani "przy telefonie" ani dział, do którego mnie Pani skierowała (dział marketingu!) nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie dotyczące bezpiecznego mycia wind. Windy kleją się od brudu, a nikt z firmy, nie jest w stanie odpowiedzieć, jak powinna być umyta. W ofercie firmy - konserwacja, serwis, doradztwo - ale wiedzy o utrzymaniu widy w czystości - brak. Kontakt z pracownikami nie należy do najprzyjemniejszych, choć na stronie można przeczytać "Dążymy do tego, aby Klient był w pełni usatysfakcjonowany poziomem naszych usług." Może zamiast dążyć, warto byłoby zacząć to robić?
zobacz wątek