Widok
Marzymy o trójmiejskich estakadach!
Wiecie co ostatnio, gdy jeździłem po mieście zauważyłem wiele zakończeń ulic, które kiedyś będą początkiem estakad.
Fajnie byłoby, gdyby je w wybudowali.A tak?KORKI!
Na przykład na moście wantowym będzie estakada nad ulicą Wosia Budzysza. Kolejnym przykładem jest Armii Krajowej, estakada widmo nad Łostowicką.
Budyń, Karny i Mysz do łopaty!
Fajnie byłoby, gdyby je w wybudowali.A tak?KORKI!
Na przykład na moście wantowym będzie estakada nad ulicą Wosia Budzysza. Kolejnym przykładem jest Armii Krajowej, estakada widmo nad Łostowicką.
Budyń, Karny i Mysz do łopaty!
oj chłopie to mało jeździsz, najbardziej mnie draźni bulońska taka ładna po dwa pasy w każdą stronę a na nagłym końcu drogi kościół, a by wystarczyło wybudować z 1 do 1,5 km drogi i było elegancka droga i połączyłaby się z kartuską i znacząco odciązyła sporą część miasta, brak estakady nad podwalem przedmiejskim w stronę armi krajowej i wiele innych dróg mostów i lini tramwajowych.... a budyń praktycznie poza mostem do nikąd pomnikami a teraz ECS to nic nie zrobił przez tyle lat, gdyby ten Gierek porządził jeszcze pare lat to byśmy mieli super drogi i linie tramwajowe a tak mamy to co mamy....
Problem z estakadami jest taki, że za wszelką cenę projektanci chcą komplikować życie:
1. Estakady na skrzyżowaniu AK, Łostowicka, Wita Stwosza - tutaj mają powstać estakady do lewoskrętów, cóż - to jest prośba o kłopoty, gdyż nie lepiej byłoby stworzyć estakady dla jadących na wprost przez AK (zarówno w stronę miasta jak i obwodnicy), dla jadących z Łostowickiej, Wita Stwosza oraz skręcających pod estakadami duże rondo (min 2 pasy, najlepiej 3 pasy).
2. Estakada lewoskrętna dla jadących z Wałów Jagiellońskich w Podwale - zburzyć, wybudować estakadę dla jadących na wprost z Podwala do AK (i z AK na Podwale). Dla chcących skręcać z Okopowej, Podwala i AK rondo (2, 3 pasy) oraz podobne: estakada dla jadących na wprost i rondo dla skręcających na skrzyżowaniu AK, 3 Maja, Biskupia.
3. Bulońska - Rakoczego: rozwiązanie banalne: duże rondo 3 pasy ruchu.
1. Estakady na skrzyżowaniu AK, Łostowicka, Wita Stwosza - tutaj mają powstać estakady do lewoskrętów, cóż - to jest prośba o kłopoty, gdyż nie lepiej byłoby stworzyć estakady dla jadących na wprost przez AK (zarówno w stronę miasta jak i obwodnicy), dla jadących z Łostowickiej, Wita Stwosza oraz skręcających pod estakadami duże rondo (min 2 pasy, najlepiej 3 pasy).
2. Estakada lewoskrętna dla jadących z Wałów Jagiellońskich w Podwale - zburzyć, wybudować estakadę dla jadących na wprost z Podwala do AK (i z AK na Podwale). Dla chcących skręcać z Okopowej, Podwala i AK rondo (2, 3 pasy) oraz podobne: estakada dla jadących na wprost i rondo dla skręcających na skrzyżowaniu AK, 3 Maja, Biskupia.
3. Bulońska - Rakoczego: rozwiązanie banalne: duże rondo 3 pasy ruchu.