Widok

Masakra .

Byłam tam dzisiaj, żeby wymienić struny w gitarze akustycznej - wydawało mi się, że nie powinno to potrwać więcej niż 15 min, tak to zazwyczaj bywa w innych sklepach muzycznych w Gdańsku . Niestety jeden z panów z obsługi ( a było ich dwóch) powiedział mi, że może wymienić struny najwcześniej na poniedziałek . Gdy spytałam się czy żartuje odpowiedział, że nie bo jak ma klientów to nie ma czasu . Jak wyglądali klienci w tym momencie ? Jeden mężczyzna (najprawdopodobniej znajomy drugiego pana) który grał sobie na gitarze ze zmienionymi chwilę wcześniej strunami i rozmawiający z obsługą. Czy to jest profesjonalne podejście ? Nie wydaje mi się . Zdecydowanie nie polecam !
Moja ocena
Presto kategoria: Sklepy muzyczne
obsługa: 1
 
asortyment: 5
 
klimat i wystrój: 3
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 3
 
3.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
Kiedy ja się uczyłem grać na gitarze, podstawa nauki było samodzielna wymiana strun i strojenie na słuch, przy pomocy kamertonu. No cóż, czasy się zmieniają... Teraz mamy stroiki elektroniczne, i brak umiejętności podstawowych do obsługi swojego instrumentu. Sklepy nie są po to aby, aby serwisować instrumenty. Jeżeli to robią, to świadczą nam uprzejmość. Może Asiu zamiast pisać "masakra" naucz się sama zmieniać struny, bo co się stanie, jeśli jedna pęknie w czasie wakacyjnego wyjazdu? :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
...albo co się stanie jeśli pęknie w czasie występu (jeżeli w ogóle występuje!) popłacze się?!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
To chyba żart - żeby przychodzić do sklepu, aby wymienić struny? Struny wymienia się samodzielnie, a jeśli tego nie potrafisz, zapomnij o gitarze.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
do góry