Widok
Masakra
Z daleka od tej drukarni. Wypuszczają materiały nie przycięte, źle zbigowane a później jeszcze zwalają winę na agencję reklamową, która profesjonalnie przygotowała materiały. Właściciel drukarni nic sobie z tego nie robi, daje śmieszny rabat reklamacyjny na jedną rzecz, pozostawiają resztę do wyjaśnienia a później po udowodnieniu drukarni, że pozostałe kwestie również były winą drukarni a nie agencji twierdzi, że reklamacja została zakończona. Ostrzegam przed współpracą z ta drukarnią a uwierzcie Państwo pracuje w branży reklamowej od kilkunastu lat i jeszcze takie naciagnie i brak profesjonalizmu mi się nie zdarzyło.
Moja ocena
Drukarnia WL
kategoria: Drukarnie, poligrafia, DTP
obsługa: 1
oferta: 1
jakość usług: 1
czas realizacji: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Witam Pani Joanno
Zapomniała Pani dodać iż popełniła błąd w projekcie graficznym na pierwszej stronie, przez co w wyniku konsekwencji u zleceniodawcy zmuszona była Pani dokonać reklamacji. Ulotki zostały przedrukowane z poprawionym plikiem i poprawnie złamane, stąd reklamacja nie została uznana.
Pamięć bywa krótka. Na przyszłość polecamy korektę merytoryczną z naszej strony, którą posiadamy w ofercie.
Z podrowieniami
Zapomniała Pani dodać iż popełniła błąd w projekcie graficznym na pierwszej stronie, przez co w wyniku konsekwencji u zleceniodawcy zmuszona była Pani dokonać reklamacji. Ulotki zostały przedrukowane z poprawionym plikiem i poprawnie złamane, stąd reklamacja nie została uznana.
Pamięć bywa krótka. Na przyszłość polecamy korektę merytoryczną z naszej strony, którą posiadamy w ofercie.
Z podrowieniami
Reklamacja dotyczyła druku, przycięcia i bigowanie a to ZDAJE się jest winą drukarni a nie zlecającego druk. Więc proszę nie szukać winnych. Przykre było również to że, próbowaliście zwalić winę na agencję reklamową,która przygotowała materiały zgodnie ze sztuką. Ulotki nie zostały przedrukowane a jedynie przycięte a bigowanie jak zostało krzywe tak zostało. Przedrukowane zostało 8 % ulotek, co niestety nie jest rozwiązaniem dla szanującej się drukarni i szanującego się klienta. Faktycznie zatem, pamięć bywa krótka jak się jest winnym.