Widok

Masaż

Codziennie po kilka razy wchodzę tu na Trójmieście w dział praca zatrudnię, i codziennie są ogłoszenia wstawiane - praca w salonie masażu. Praca jest i w Gdańsku i w Gdyni, oferują bardzo wysokie zarobki.

Więc co jest nie tak, że codziennie są wstawiane te ogłoszenia, że zatrudnią panią. Nie ma chętnych ?

Ja szukam pracy , jestem po szkole - fizjoterapia i masaż i sama zastanawiam się nad wysłaniem do nich cv.

Co o tym sądzicie, czy warto, czy był ktoś na rozmowie, wysyłał tam cv ?

Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
No cóż...jest masaż rechabilitacyjny i masaż erotyczny. Myślę że wysokie zarobki wiążą się z tym drugim rodzajem masażu :) A jak sama piszesz to potrzebują panią do pracy :)
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jeśli lubisz masować męskie genitalia to proszę bardzo,wyślij CV i zarabiaj po 10 tysięcy złotych. Ale jako osoba po fizjoterapii i masażu powinnaś wysyłać cv to porządnych salonów masażów,a nie relaksacyjnych dla Panów.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Monika to są przeważnie tylko salony masażu erotycznego gdzie wykonujesz masaż nagim ciałem o ciała klientów (chyba tzw. masaż nuri-nuri) na macie lub materacu. Dodatkowo masz wykonywać masaż klasyczny różnych części ciała np. pleców czy karku i głowy. Oczywiście jeśli klient sobie zażyczy (a pewnie prawie zawsze sobie życzą) masaż kończysz happy endem czyli lodem z dowolnym zakończeniem ;). Jeżeli taka praca za 6-8 tysięcy Ci odpowiada (nie mając przy tym wyrzutów sumienia) to aplikuj czym prędzej. Gwarantują za to przeszkolenie dla osób bez doświadczenia.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
jeśli nie wymagają uprawnień to sama się zastanów co to za "masaż"

kolejna istota pozbawiona szarych komórek? co wy robiliście na tych swoich studiach???

śmiech na sali
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0