Widok
Masaż
Codziennie po kilka razy wchodzę tu na Trójmieście w dział praca zatrudnię, i codziennie są ogłoszenia wstawiane - praca w salonie masażu. Praca jest i w Gdańsku i w Gdyni, oferują bardzo wysokie zarobki.
Więc co jest nie tak, że codziennie są wstawiane te ogłoszenia, że zatrudnią panią. Nie ma chętnych ?
Ja szukam pracy , jestem po szkole - fizjoterapia i masaż i sama zastanawiam się nad wysłaniem do nich cv.
Co o tym sądzicie, czy warto, czy był ktoś na rozmowie, wysyłał tam cv ?
Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.
Więc co jest nie tak, że codziennie są wstawiane te ogłoszenia, że zatrudnią panią. Nie ma chętnych ?
Ja szukam pracy , jestem po szkole - fizjoterapia i masaż i sama zastanawiam się nad wysłaniem do nich cv.
Co o tym sądzicie, czy warto, czy był ktoś na rozmowie, wysyłał tam cv ?
Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.
Monika to są przeważnie tylko salony masażu erotycznego gdzie wykonujesz masaż nagim ciałem o ciała klientów (chyba tzw. masaż nuri-nuri) na macie lub materacu. Dodatkowo masz wykonywać masaż klasyczny różnych części ciała np. pleców czy karku i głowy. Oczywiście jeśli klient sobie zażyczy (a pewnie prawie zawsze sobie życzą) masaż kończysz happy endem czyli lodem z dowolnym zakończeniem ;). Jeżeli taka praca za 6-8 tysięcy Ci odpowiada (nie mając przy tym wyrzutów sumienia) to aplikuj czym prędzej. Gwarantują za to przeszkolenie dla osób bez doświadczenia.