Widok
Masz słaby internet?
Ciągle słyszysz ze to Twoj router sie zepsuł? Że deszcz, ze drzewa, ze coś tam?
Albo że ostatni pracownik spadł z drabiny, a innego nie ma, i przykro bardzo?
Dzieci narzekają że nie mogą grać w CS'a a żona nie może obejrzeć ulubionego serialu?
Świetnie się składa..
W imieniu firmy Wave informuję że:
Uruchomiliśmy kolejne łącze w Baninie, kolejne dwa nadajniki,
A dwa następne odpalamy jeszcze w tym roku.
Mamy dużo przepustowości w zapasie, kilku sprawnych pracowników, i routery, z gwarancją - nawet przez cały czas trwania umowy.
Rozwiąż swoje problemy, wystarczy że:
Zadzwonisz pod numer 586006060
Wejdziesz na stronę https://wave.com.pl/zamow_usluge/internet i wypełnisz co trzeba.
W ciągu kilku dni ( bo możesz zadzwonić w piątek o 20, wtedy już będzie ciężko ) zjawi się technik, i za skromną STAŁĄ opłatą zrobi co w jego mocy, by internet w Twoim domu był tak szybki jak potrzebujesz. Zawsze, o każdej porze dnia i nocy. I w święta, i w wigilie i sylwestra też. Nawet w niedziele o 19'tej jak wszyscy siedzą przy komputerach.
Prowadzisz biznes, i nie możesz sobie pozwolić na przerwy w dostępie do internetu? Opowiedz nam o tym. Obsługujemy poważne przedsiębiorstwa, i firmy z branży IT, mamy możliwości techniczne i wiedze.
Boisz się ze to pic na wodę i kolejny chwyt marketingowy? Żaden problem.
Przyjedziemy, zamontujemy, uruchomimy, za darmo. Nie spodoba się to zwijamy zabawki a Ty nie płacisz.
http://www.wave.com.pl
Zapraszamy do współpracy :)
ps. Na ulicy Morelowej nie mamy zasięgu.
Albo że ostatni pracownik spadł z drabiny, a innego nie ma, i przykro bardzo?
Dzieci narzekają że nie mogą grać w CS'a a żona nie może obejrzeć ulubionego serialu?
Świetnie się składa..
W imieniu firmy Wave informuję że:
Uruchomiliśmy kolejne łącze w Baninie, kolejne dwa nadajniki,
A dwa następne odpalamy jeszcze w tym roku.
Mamy dużo przepustowości w zapasie, kilku sprawnych pracowników, i routery, z gwarancją - nawet przez cały czas trwania umowy.
Rozwiąż swoje problemy, wystarczy że:
Zadzwonisz pod numer 586006060
Wejdziesz na stronę https://wave.com.pl/zamow_usluge/internet i wypełnisz co trzeba.
W ciągu kilku dni ( bo możesz zadzwonić w piątek o 20, wtedy już będzie ciężko ) zjawi się technik, i za skromną STAŁĄ opłatą zrobi co w jego mocy, by internet w Twoim domu był tak szybki jak potrzebujesz. Zawsze, o każdej porze dnia i nocy. I w święta, i w wigilie i sylwestra też. Nawet w niedziele o 19'tej jak wszyscy siedzą przy komputerach.
Prowadzisz biznes, i nie możesz sobie pozwolić na przerwy w dostępie do internetu? Opowiedz nam o tym. Obsługujemy poważne przedsiębiorstwa, i firmy z branży IT, mamy możliwości techniczne i wiedze.
Boisz się ze to pic na wodę i kolejny chwyt marketingowy? Żaden problem.
Przyjedziemy, zamontujemy, uruchomimy, za darmo. Nie spodoba się to zwijamy zabawki a Ty nie płacisz.
http://www.wave.com.pl
Zapraszamy do współpracy :)
ps. Na ulicy Morelowej nie mamy zasięgu.
Oczywiście,drogie Wave z pewnością to nie wy,od dobrych kilku tygodni nakręcacie tu spiralę przeciwko Amelkowi...Piszecie z jednego IP łatwo sprawdzić,bo z komórki już się z innego IP nie da napisać postu albo poprosić o to grupkę koleżków. Żenujący jesteście, ja na pewno waszym klientem nie zostanę
49 zł za 10 mbit/1
69 zł za 20/2
89 zł za 40/4
Szalenstwo istne. Do tego 10 zł za zewnetrzne IP.
Co mi z tego ze predkosc jest podwojona w nocy. W nocy to ja spie.
Jest godzina 17:00, test z Amelka.net zdecydowanie na plus. Oczywscie na laczy 6Ghz, osiedle familijne.
http://beta.speedtest.net/result/6640287862.png
69 zł za 20/2
89 zł za 40/4
Szalenstwo istne. Do tego 10 zł za zewnetrzne IP.
Co mi z tego ze predkosc jest podwojona w nocy. W nocy to ja spie.
Jest godzina 17:00, test z Amelka.net zdecydowanie na plus. Oczywscie na laczy 6Ghz, osiedle familijne.
http://beta.speedtest.net/result/6640287862.png
tylko właśnie wersje 'biznes' maja z reguły wyższe priorytety, czas usuwania awarii, to co ludzie narzekali że nie ma w domowym.
Jak praca jest zależna od dostaw internet to brać bizneS bo wtedy inaczej np reklamacje sie załatwia
jak sie robota nie walki bo pół dnia nie ma sieci to i cokolwiek wystarczy
Jak praca jest zależna od dostaw internet to brać bizneS bo wtedy inaczej np reklamacje sie załatwia
jak sie robota nie walki bo pół dnia nie ma sieci to i cokolwiek wystarczy
Dramat to jest, jak się płaci 2900+VAT miesięcznie za 300 Mb/s i awaria (powodująca bardzo wymierne straty) trwa 17 godzin. Co z rabatem z tytułu SLA jeszcze nie wiem, operator ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji którą trzeba było złożyć oddzielnie (samo zgłoszenie awarii nie wystarczy, to inny dział). A jeśli chodzi o byłego klienta na Wichrowej podłączonego na 6 GHz, to problem został już dawno rozwiązany - pechowo trafił na "zawirowania", które jak sądzę nie były do końca dziełem przypadku (byli pracownicy utrzymywali regularne kontakty z kolegami z konkurencji, która sama ostatnio się tu chwaliła że zna nasze plany).
Elementh widzisz, bo to forum jest do narzekania. Nasi klienci nie musza narzekac,to i na forum nie zagladaja. Kilka razy skladalem Ci propozycje lepszego lacza niz masz, ale chyba placiles za cpe,albo wkopales sie w umowe terminowa. A z tego co kojarze, masz ponizej 100 metrow do naszego nadajnika ;p
Podaj maila prywatnego odezwę się, zobaczymy co mi zaproponujesz bo z tego co macie w cenniku to raz, że mam taniej a dwa, że chodzi super więc na jakość nie narzekam ale jak mogę mieć taniej to samo to spoko, wchodzę w to tylko jak będzie syf to Was obsmaruję tak samo jak Wy robicie syf w komentarzach na temat konkurencji.