Odpowiadasz na:

Szanowni Państwo,

Odnosząc się do opinii jakie pojawiły się na forum, chcielibyśmy
zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby dzieci uczęszczające do
naszego przedszkola... rozwiń

Szanowni Państwo,

Odnosząc się do opinii jakie pojawiły się na forum, chcielibyśmy
zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby dzieci uczęszczające do
naszego przedszkola czuły się dobrze i bezpiecznie, zdobywały cenną wiedzę i ciekawe doświadczenia. Jednocześnie pragniemy zapewnić, że w trosce o poziom świadczonych usług jesteśmy zawsze do dyspozycji rodziców, których serdecznie zachęcamy do dzielenia się spostrzeżeniami i krytycznymi uwagami, zarówno poprzez nasz system komunikacji elektronicznej, jak i osobiście w biurze placówki.

Istotnie, w listopadzie ubiegłego roku w naszej kuchni wystąpiła awaria, na którą wpływu nie mieliśmy, uniemożliwiając jej dalsze funkcjonowanie. Jako, że bezpieczeństwo dzieci i pracowników jest dla nas priorytetem, działając zgodnie z przepisami, byliśmy zmuszeni zamknąć kuchnię na czas usunięcia usterki. Następnie wystąpiliśmy do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej z wnioskiem o ponowne wydanie opinii pozwalające na jej funkcjonowanie. Kuchnia zamknięta była przez okres 3 miesięcy. Robiliśmy wszystko, co w naszej mocy, by przyspieszyć jej otwarcie, jednak formalności związane z naprawą gwarancyjną oraz uzyskaniem pozwolenia od SANEPID-u wymagają czasu.
Dołożyliśmy wszelkich starań, by dzieci nie odczuły zmian wynikających ze sposobu dostarczania posiłków.

Zwracamy się do Państwa z prośbą o okazanie wyrozumiałości i empatii. Sytuacje losowe zaskakują każdego, nawet pomimo największych starań.

Dyrekcja Przedszkola MegaMocni

zobacz wątek
7 lat temu
~MegaMocni

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry