Widok
Miejsca pracy dla anglistów
Witam!
Od niedawna mieszkam w Cisowej i bardzo mi się tu podoba. Z wykształcenia jestem anglistką i do niedawna pracowałam w Gdańsku udzielając lekcji indywidualnych. Niestety codzienne dojazdy do uczniów pochłaniają mnóstwo czasu i zastanawiam się nad zmianą miejsca zatrudnienia na coś bliżej domu. Porozsyłałam już mnóstwo CV ale póki co pozostały bez odpowiedzi. Z tego powodu zwracam się z pytaniem do Was- forumowiczów o jakieś wiadome wolne miejsca pracy dla absolwentki anglistyki na UG, ze sporym doświadczeniem w nauczaniu oraz nieco mniejszym w tłumaczeniach. Mam też doświadczenie w branży hotelarskiej, marketingu i pracy biurowej.
Pozdrawiam serdecznie :)!
Od niedawna mieszkam w Cisowej i bardzo mi się tu podoba. Z wykształcenia jestem anglistką i do niedawna pracowałam w Gdańsku udzielając lekcji indywidualnych. Niestety codzienne dojazdy do uczniów pochłaniają mnóstwo czasu i zastanawiam się nad zmianą miejsca zatrudnienia na coś bliżej domu. Porozsyłałam już mnóstwo CV ale póki co pozostały bez odpowiedzi. Z tego powodu zwracam się z pytaniem do Was- forumowiczów o jakieś wiadome wolne miejsca pracy dla absolwentki anglistyki na UG, ze sporym doświadczeniem w nauczaniu oraz nieco mniejszym w tłumaczeniach. Mam też doświadczenie w branży hotelarskiej, marketingu i pracy biurowej.
Pozdrawiam serdecznie :)!