Odpowiadasz na:

Mikołaj - ocena

Serwis robi sobie kpiny z klientów. Pozwólcie, że opiszę Wam moją sytuację: 7 kwietnia oddaje samochód do naprawy. Przez dwa tygodnie nie działo się nic. Ubezpieczyciel wydzwania do mnie z pytaniem... rozwiń

Serwis robi sobie kpiny z klientów. Pozwólcie, że opiszę Wam moją sytuację: 7 kwietnia oddaje samochód do naprawy. Przez dwa tygodnie nie działo się nic. Ubezpieczyciel wydzwania do mnie z pytaniem co z tym autem, i z informacją że brakuje im dokumentów. Kontakt z serwisem niemożliwy. Pomogło dopiero wystawienie negatywnej opinii na google. Gdy dostali ode komentarz, nagle ktoś się ze mną skontaktował, zapewniając że brakowało im części, ale już wszystko mają i biorą się za naprawę. Dostałem informację, że przed majówką auto będzie do odebrania. Ok, na ich prośbę komentarz usunąłem (teraz widzę że był to błąd). Tydzień przed końcem miesiąca dowiedziałem się, że auto będzie do odbioru w środę po majówce. Dzisiaj (poniedziałek) dzwonię żeby potwierdzić środowy termin, i dowiaduje się, że samochód będzie do odbioru w piątek. Przed chwilą dostałem smsa, że jednak będzie to następny poniedziałek. półtora miesiąca naprawiają zbitą lampę!!! Na dodatek nie są w stanie mi powiedzieć kiedy moje auto będzie do odbioru, każdą próbę kontaktu zbywaja tę samą wymówka i ciągle przekładają termin.

zobacz wątek
6 miesięcy temu
~Mikołaj

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry