Rezerwacja na 10 osob. Zapewniono stół na zewnątrz, niestety po przybyciu punktualnie stół był przygotowany wewnątrz. Musieliśmy czekać, aż inni goście zakończą konsumpcję.
Ceny na miejscu w karcie wyższe niż na stronie internetowej Zagrody Rybackiej.
Po złożeniu zamówienia i bardzo długim czasie oczekiwania, przystawki/zupy/dania główne były wydawane nie po kolei (totalny mix) i niestety niektórzy zjedli inni nadal czekali.
W chaosie wydawania wogole nie zostało wydane jedno danie główne oraz przystawka.
Kiedy się upomieliśmy, otrzymaliśmy zapomniane zamówienie wraz z deklaracją kelnerki, w ramach przeprosin o bonusie w rachunku za zaistniałą sytuację.

Niestety rachunek wyliczony bezbłędnie i bez "promocji".

Gdy się upomniałem u kelnerki, chyba w obecności zmianowego, zasugerował, iż "proszę rozmawiać z kelnerką.... porażka.
Kelnerka tłumaczyła się, iż jest rachunek zamknięty i może zaproponować jeden deser za pół ceny, drugie pół ona pokryje.

Pozostawiam do Państwa oceny podejście kierownictwa do wpadek, które mogą się zdarzać.

Chęć pokrycia połowy kosztu jednego deseru z własnej kieszeni przez pracownika wystawia wizytówkę całego lokalu.

Pozostał wstyd i niemiłe wrażenia wś