Widok
Moja noga więcej tam nie stanie!
Odradzam wszystkim to miejsce.
Każdemu kelnerowi może zdarzyć się błąd (szczególnie jak jedna kelnerka przyjmuje zamówienia a inna zanosi dania, co powoduje jednak chaos), ale sztuką jest wyjść z niezręcznej sytuacji z twarzą. Tu ważniejsze było kilka złotych zarobku niż chęć naprawienia błędu. Obsługa i właściciel powinni się mocno zastanowić, czy powinno się tak traktować gości i przez jedną żenującą sytuację tracić stałego klienta.
*w statusie niżej powinno być "byłam stałym klientem". Szkoda. Na szczęście w pobliżu jest wiele lepszych pizzerii.
Każdemu kelnerowi może zdarzyć się błąd (szczególnie jak jedna kelnerka przyjmuje zamówienia a inna zanosi dania, co powoduje jednak chaos), ale sztuką jest wyjść z niezręcznej sytuacji z twarzą. Tu ważniejsze było kilka złotych zarobku niż chęć naprawienia błędu. Obsługa i właściciel powinni się mocno zastanowić, czy powinno się tak traktować gości i przez jedną żenującą sytuację tracić stałego klienta.
*w statusie niżej powinno być "byłam stałym klientem". Szkoda. Na szczęście w pobliżu jest wiele lepszych pizzerii.
Moja ocena
Pizzeria Rogata
kategoria: Pizzerie
obsługa: 1
menu: 2
jakość potraw: 2
klimat i wystrój: 2
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 1
1.8
* maksymalna ocena 6
Zwyczajna próba wyłudzenia pieniędzy. Dlaczego nie opisał Pan całej sytuacji??? Otóż, Pan zamówił dwie pizze, niestety jedna z nich nie była taka, jaką Pan zamawiał. Personel szybko zorientował się w sytuacji, przeprosił za błąd jednocześnie informując, że właściwa pizza będzie gotowa za dosłownie 5 min, a niewłaściwa pizza wróciła na kuchnię. Pan stwierdził, że nie ma czasu i nie będzie czekał. Z naszej strony padła propozycja zapakowania drugiej pizzy na wynos. Pan również odmówił. Przy regulowaniu rachunku Pan ZAŻĄDAŁ 50% rabatu na pizzę, którą zjadł, był przy tym nieustępliwy, mówiąc, że albo będzie tak jak chce lub wcale. Zaproponowaliśmy rekompensatę w postaci 10% rabatu - bezskutecznie. Pan swoim niekulturalnym i grubiańskim zachowaniem, na co zwrócili również uwagę pozostali klienci obecni w lokalu, doprowadził naszą kelnerkę do łez. Pisze Pan, że każdy może popełnić błąd, jednak chyba nie rozumie Pan o czym mówi, skoro wystawia Pan nam w sieci tak negatywny komentarz praktycznie zaraz po wyjściu z lokalu. Może faktycznie lepiej będzie, jeśli w przyszłości uda się Pan do "lepszych pizzerii w okolicy"? One z pewnością dają tak wysokie rabaty na życzenie klienta...Załoga Rogatej!