Zdecydowanie odradzam. Skorzystaliśmy z oferty grouponu, żeby sprawdzić nowe miejsce Sushi. Dotychczas chodziliśmy z mężem na Ogarną, ale od pewnego czasu nie ma już tam Sushi. Akcja groupon ma na celu zachęcić osoby do korzystania z usług tu akurat było odwrotnie. Obsługa na samym wejściu bardzo nieprzyjazna, zniechęcająca, zapowiedziała nam, że bez rezerwacji będziemy musieli poczekać 1h. Lekkim skinieniem głowy w prawo i w lewo (chcąc nas zniechęcić do oczekiwania ) wyjaśniła nam, że tam są wolne miejsca. Poczuliśmy się jak zło konieczne. W restauracji wcale nie było dużo ludzi tym bardziej, że dwa stoliki już się zwalniały. Skąd więc ten długi czas oczekiwania? Pani kelnerka która nas obsługiwała zdecydowanie nie powinna pracować w obsłudze klienta, bo nawet najgorszą informację można przekazać w taki sposób, że człowiek nie czuje się jak niepotrzebna rzecz. Mam nadzieję, że właściciel wyciągnie z tych opinii odpowiednie wnioski i popracuje trochę z obsługą nad stwarzaniem przyjemnej atmosfery.